01.01 Ideja 1.0
Ključni elementi i koraci u formuliranju ideje, postupak njihovog definiranja (ili pretpostavljanja) te provjera razumijevanja tih elemenata kroz praktičan rad.
01.02 Razumijevanje kupaca/korisnika i drugih ponuda
Koji problem ili posao kupca naša ideja rješava, kakve su okolnosti kupnje i potrošnje, kada i gdje kupci kupuju, a kada i gdje koriste našu ideju? Tko nam je konkurencija i koji supstituti za našu ideju postoje? Strateško platno i krivulja ponude vrijednosti (vizualizacija i usporedba naše ponude s ponudom konkurencije, supstituta i nepotrošnje).
01.03 Alati za razumijevanje tržišta
Postupak otkrivanja, testiranja i potvrđivanja pretpostavki o kupcima, korisnicima, donatorima… i tržištu, elementima i logici poslovnog modela. Korištenje pretpostavki umjesto ciljeva, testiranje umjesto ostvarivanja, učenje umjesto slijepog ponavljanja i izvršavanja.
01.04 Poslovni modeli
Definiranje elemenata vlastitog poslovnog modela pomoću platna poslovnog modela, identificiranje kritičnih elemenata i područja za unapređenje. Pronalaženje mogućnosti za skalabilnost, veću profitabilnost, „zaključavanje“ kupaca, strategiju niskih troškova...