IN SITU Social Innovation Hub program

IN SITU Social Innovation Hub
PROGRAM

Rijeka, studeni 2020. – travanj 2021.

9. studeni 2020.

01

Početak programa. Od sad možete početi koristiti uredski prostor.

Studeni 2020. – siječanj 2021.

02

Edukacije (dva puta tjedno po tri sata) i mentorski rad na razvoju ideje.

Veljača – ožujak 2021.

03

Individualni savjetodavni i mentorski rad. Prezentacija napretka pred mentorima iz Step Ri.

Travanj 2021.

04

Rad na poslovnim planovima. Odlazak najboljeg tima u Poljsku.

Teme edukacija i savjetovanja

01
Uobličavanje ideje

01.01 Ideja 1.0

Ključni elementi i koraci u formuliranju ideje, postupak njihovog definiranja (ili pretpostavljanja) te provjera razumijevanja tih elemenata kroz praktičan rad.

01.02 Razumijevanje kupaca/korisnika i drugih ponuda

Koji problem ili posao kupca naša ideja rješava, kakve su okolnosti kupnje i potrošnje, kada i gdje kupci kupuju, a kada i gdje koriste našu ideju? Tko nam je konkurencija i koji supstituti za našu ideju postoje? Strateško platno i krivulja ponude vrijednosti (vizualizacija i usporedba naše ponude s ponudom konkurencije, supstituta i nepotrošnje).

01.03 Alati za razumijevanje tržišta

Postupak otkrivanja, testiranja i potvrđivanja pretpostavki o kupcima, korisnicima, donatorima… i tržištu, elementima i logici poslovnog modela. Korištenje pretpostavki umjesto ciljeva, testiranje umjesto ostvarivanja, učenje umjesto slijepog ponavljanja i izvršavanja.

01.04 Poslovni modeli

Definiranje elemenata vlastitog poslovnog modela pomoću platna poslovnog modela, identificiranje kritičnih elemenata i područja za unapređenje. Pronalaženje mogućnosti za skalabilnost, veću profitabilnost, „zaključavanje“ kupaca, strategiju niskih troškova...

02
Razvoj ideje

02.01 Projektno razmišljanje

Definiranje aktivnosti i miljokaza koje treba ostvariti, njihova vizualizacija i praćenje realizacije.

02.02 Društveno poduzetništvo kroz obrt i poduzeće

Postupak odabira formalnog oblika poslovanja (obrt, j.d.o.o., d.o.o.), razumijevanje razlika i ograničenja svakog modela (troškova, mogućnosti korištenja subvencija, obveza...)

02.03 Društveno poduzetništvo kroz udrugu

Osnivanje neprofitne organizacije, razlozi za pokretanje i sam postupak osnivanja. Razumijevanje specifičnosti koje ograničavaju njeno djelovanje s ciljem osiguranja održivosti.

02.04 Troškovi poslovanja

Razumijevanje troškova te načina i dinamike njihovog nastanka kao preduvjeta za ispravno planiranje i realizaciju ideje.

03
Provedba ideje

03.01 Prezentacijske i komunikacijske vještine

Precizni i korisni savjeti kako prezentirati sebe ili svoju ideju ciljanim skupinama te kako prevladati strah od javnog nastupa.

03.02 Pitch expert – pitch yourself and your idea

Jezike je najbolje usavršiti vježbom. Naučite predstaviti sebe i svoju ideju na engleskom jeziku. Osnovno znanje engleskog je poželjno, ali nije neophodno.

03.03 Izvori financiranja

Uvid u lokalne, nacionalne i internacionalne izvore financiranja za pokretanje društvenog poduzetništva.

03.04 Osnove prodaje i marketinga

Kako odabrati i privući „prave“ kupce i korisnike, efikasno im rješavati probleme, a istovremeno jednostavno i  iskreno prodavati.

03.05 Osnove poslovnog planiranja

Razumijevanje strukture poslovnog plana i njegovih elemenata. Rad na primjeru poslovnog plana za samozapošljavanje.

Poslovni savjetnici i mentori

Mr. sc. NEVEN TAMARUT, mag. oec., MBA

IPR, planiranje i „pitch“

Iskusan poslovni savjetnik i predavač te mentor korisnicima u programima inkubacije. Savjetuje kod razvoja inovacija, strategije zaštite intelektualnog vlasništva, poslovnog planiranja, pregovaranja te prezentiranja projekta investitorima.

JANA BLAŽEVIĆ MARČELJA, mag. oec.

Cjenovne strategije i komercijalizacija

Ima dugogodišnje iskustvo na području razvoja novih proizvoda, usluga i tehnoloških rješenja te unapređenja poslovnih procesa. Kao certificirani stručnjak pri Professional Pricing Society educira i savjetuje poduzetnike kod određivanja politike cijena.

ANA JANEŽIĆ, mag. oec.

Financije, knjigovodstvo i porezi

Savjetnik s velikim praktičnim iskustvom iz područja financija i knjigovodstva prikupljenim u različitim djelatnostima. Zna odgovor na ključne porezne i knjigovodstvene izazove s kojima se susreću poduzetnici početnici i rastuće inovativne tvrtke. Kao predavač kompleksne teme pojednostavljuje i približava svima.

BORIS GOLOB, mag. ing.

Poslovni modeli i inovacije

Kao poslovni savjetnik dvadesetak godina radi sa startupima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.

TOP