ANI@StepRi Playpark
PROGRAM

Rijeka, listopad 2019. – travanj 2020.

31. listopad 2019.

01

Početak programa. Od sad možeš početi koristiti uredski prostor.

Studeni – prosinac 2019.

02

Edukacije (dva puta tjedno po tri sata, u poslijepodnevnim satima) i mentorski rad na razvoju ideje.

Siječanj – veljača 2020.

03

Individualni savjetodavni i mentorski rad. Prezentacija napretka pred mentorima iz INA-e i Step Ri.

Ožujak 2020.

04

Finale, dodjela priznanja i nagrada.

Ožujak – travanj 2020.

05

Priprema korisnika za izlazak na tržište, savjetodavni i mentorski rad.

Teme edukacija i savjetovanja

01
Stvaranje ponude

Dobra ponuda je rezultat razumijevanja kupaca, onoga što ih muči, što im je važno i što žele platiti. Uspješna ponuda to čini bolje od konkurencije.

01.01 Razumijevanje kupca

Koji problem ili posao kupca naša ideja rješava, kakve su okolnosti kupnje i potrošnje, kada i gdje kupci kupuju, a kada i gdje koriste moju ideju.

01.02 Ponuda vrijednosti i konkurencija

Platno ponude vrijednosti (usporedba naše ponude s potrebama kupca), tko nam je konkurencija i koji supstituti za našu ideju postoje, strateško platno  i krivulja ponude vrijednosti (vizualizacija i usporedba naše ponude s ponudom konkurencije, supstituta i nepotrošnje).

02
Definiranje poslovnog modela

Imati atraktivnu ponudu i zainteresirane kupce nije dovoljno za uspjeh. Dobar poslovni model jest.

02.01 Poslovni model

Definiranje elemenata vlastitog poslovnog modela pomoću platna poslovnog modela, identificiranje kritičnih elemenata i područja za unapređenje. Pronalaženje mogućnosti za skalabilnost, veću profitabilnost, „zaključavanje“ kupaca, strategiju niskih troškova...

03
Upravljanje startup-om

Dok poslovni model nije provjeren na tržištu poslovanjem se ne može upravljati na tradicionalan menadžerski način. Moramo koristiti pretpostavke umjesto ciljeva, testiranje umjesto ostvarivanja, učenje umjesto izvršavanja.

03.01 Customer development process

Postupak otkrivanja, testiranja i potvrđivanja pretpostavki o kupcima i tržištu, elementima i logici poslovnog modela.

03.02 Troškovi poslovanja i financiranje

Za usklađivanje prihoda i rashoda potrebno je razumijeti vrste troškova, načine i dinamiku njihovog nastanka i uravnotežiti ih s prihodima i drugim izvorima – kreditima i ulaganjima.

03.03 Osnove prodaje i marketinga

Jednostavne i učinkovite najbolje prakse privlačenja kupaca, prezentacije ponude i realizacije prodaje.

04
Pokretanje posla

Kao poduzetnik osobno ste odgovorni za poslovanje. Na jednom mjestu, sve što morate znati kod pokretanja poslovanja u Hrvatskoj.

04.01 Pokretanje posla – pravni okvir

Odabir formalnog oblika poslovanja (obrt, j.d.o.o., d.o.o.) utječe na početne troškove, mogućnost korištenja subvencija, obveze... Svaki oblik sa sobom nosi i određena ograničenja.

04.02 Pokretanje posla – knjigovodstveni okvir

Kao poduzetnik ne morate biti knjigovođa, ali morate znati osnove knjigovodstva i poreznog sustava kako bi mogli surađivati sa svojim knjigovođom te poslovati u skladu s važećim zakonima i propisima.

05
Pitchanje

Svatko prije ili kasnije mora nešto „pitchati“, bilo da se radi o natjecanju, privlačenju ulagača ili traženju partnera.

05.01 Pitching deck i pitch

Elementi važni za predstavljanje poslovne ideje i prezentacijske vještine.

Poslovni savjetnici i mentori

Mr. sc. NEVEN TAMARUT, mag. oec., MBA

IPR, planiranje i „pitch“

Iskusan poslovni savjetnik i predavač te mentor korisnicima u programima inkubacije. Savjetuje kod razvoja inovacija, strategije zaštite intelektualnog vlasništva, poslovnog planiranja, pregovaranja te prezentiranja projekta investitorima.

JANA BLAŽEVIĆ MARČELJA, mag. oec.

Cjenovne strategije i komercijalizacija

Ima dugogodišnje iskustvo na području razvoja novih proizvoda, usluga i tehnoloških rješenja te unapređenja poslovnih procesa. Kao certificirani stručnjak pri Professional Pricing Society educira i savjetuje poduzetnike kod određivanja politike cijena.

ANA JANEŽIĆ, mag. oec.

Financije, knjigovodstvo i porezi

Savjetnik s velikim praktičnim iskustvom iz područja financija i knjigovodstva prikupljenim u različitim djelatnostima. Zna odgovor na ključne porezne i knjigovodstvene izazove s kojima se susreću poduzetnici početnici i rastuće inovativne tvrtke. Kao predavač kompleksne teme pojednostavljuje i približava svima.

BORIS GOLOB, mag. ing.

Poslovni modeli i inovacije

Kao poslovni savjetnik dvadesetak godina radi sa startupima, etabliranim kompanijama i znanstvenicima te održava predavanja i radionice za poduzetnike u Hrvatskoj i inozemstvu. Specijalizirao se za postupke inoviranja proizvoda i usluga te strategije komercijalizacije, a vodeći je stručnjak za inovacije poslovnih modela u jugoistočnoj Europi.

Tehnološki i ekpertni mentori iz INA-e bit će poznati nakon što se utvrde potrebe pojedinih sudionika i timova.
TOP